Content Marketing

Chcesz pisać z nami jako gościnny autor? Zapraszamy!

Fot. Pixabay
PODZIEL SIĘ:

Performance 360° to pierwszy polski blog poświęcony w całości performance marketingowi. Nasi czytelnicy znajdują tutaj eksperckie teksty z zakresu online marketingu nastawionego na efekt. Każdy tekst zawiera potężną dawkę praktycznej i teoretycznej wiedzy z zakresu konkretnej działki marketingu internetowego. Nasi autorzy to praktycy, którzy wyróżniają się w swoich dziedzinach i ciągle poszerzają wiedzę. Chcesz do nich dołączyć? Poniżej podpowiadamy, jak!

Jeśli chcesz współtworzyć z nami bloga Performance 360°, wystarczy spełnić kilka prostych warunków.

1. Wybierz swój temat

Jeśli masz pomysł na interesujący wpis, prześlij nam swoją propozycję wraz z ramowym planem tekstu. Ważnym dla nas jest, by dotyczył jednego z tematów, którymi zajmujemy się na Performance 360°:

  • strategia marketingowa
  • komunikacja marketingowa
  • zarabianie na blogu
  • e-commerce
  • e-mail marketing
  • content marketing
  • social media
  • SEM
  • SEO
  • analityka webowa
  • wskaźniki marketingowe
  • technologia
  • narzędzia marketera

2. Tekst musi być oryginalny

Standardowo nie publikujemy przedruków ani tekstów kopiowanych z innych stron.

3. Pamiętaj – pisz „wyraźnie”!

Tekst powinien być napisany  przejrzyście i przystępnie  – nasi czytelnicy szukają eksperckiej wiedzy, ale sami nie zawsze są specjalistami! Dostarczaj ciekawych informacji i podawaj je w ciekawej formie (tabele, wypunktowania, infografiki – jak najbardziej). Pisz takie teksty, jakie chciałbyś czytać J Jeśli potrzebujesz inspiracji, sprawdź nasze najpopularniejsze artykuły:

4. Napisz do nas!

  • Skontaktuj się z nami pod adresem redakcja@performance360.pl
  • Mail zatytułuj „Propozycja współpracy – artykuły na bloga”
  • Pokaż nam się – napisz 2-3 zdania o sobie, dlaczego wybrałeś ten konkretny temat, link do swojej strony, zaproponuj temat artykułu, a przynajmniej tematykę, jego tytuł, termin, w którym mógłbyś oddać tekst

Uwaga! Wszystkie teksty muszą być podpisane. Nie publikujemy artykułów anonimowych! Wszystkie będą oczywiście podlinkowane do strony Autora.

PODZIEL SIĘ:
Dagmara Trembicka

Dagmara Trembicka

Junior PR & Marketing Specialist w Cube Group. Wcześniej pracowała w redakcji Wyborcza.pl, współpracowała też z portalami literackimi, m.in. Gildia.pl, Nowa Fantastyka, MoviesRoom. W Cube Group zajmuje się realizacją działań z zakresu PR, komunikacji wewnętrznej oraz marketingowej dla agencji i jej marek. Jest fanką nowych mediów, technologii i gier.