Home > Blog > Afiliacja > Zarabianie na afiliacji: 18 prostych pomysłów na teksty dla blogerów![LISTA]

Zarabianie na afiliacji: 18 prostych pomysłów na teksty dla blogerów![LISTA]

Udział w programach partnerskich to jeden z najskuteczniejszych pomysłów na monetyzację bloga. Aby nawiązać współpracę z siecią afiliacyjną, która zarządza takimi programami w imieniu reklamodawców, bardzo często nie trzeba nawet prowadzić własnej działalności gospodarczej. Wystarczy mieć już pewną liczbę czytelników oraz listę ciekawych dla nich i wartościowych tematów do poruszenia, w które wpięte zostaną linki afiliacyjne. Jak to działa? O czym pisać na blogu? Podpowiadamy!

Po pierwsze, masz 2 proste możliwości:

  1. Możesz najpierw przejrzeć aktualnie dostępne programy partnerskie w wybranej przez siebie sieci, a następnie pod nie wymyślić temat postu (zgodny z Twoim blogiem), tak aby wpiąć link.
  2. Możesz najpierw napisać tekst lub odświeżyć już opublikowany, cieszący się popularnością starszy post z uaktualnioną treścią, a następnie znaleźć pod niego program partnerski i wpiąć link.

Po drugie, zanim zaczniesz działać, pamiętaj o bardzo ważnej rzeczy – kluczem do sukcesu nie jest bezpośrednia i mało subtelna promocja, powielana w każdym możliwym miejscu wpisu. To da Ci efekt prawie taki sam, jakbyś przysypał stronę banerami – a przed tak silnym przekazem użytkownicy bronią się AdBlockiem. Koniecznie zwracaj uwagę na to, aby linki afiliacyjne dotyczyły tej samej tematyki co wpis. Oferuj czytelnikom coś, co ich zainteresuje lub przyda im się. 🙂

Lista temaów

1. Recenzje

Zacznijmy od jednej z najpopularniejszych form stosowanych na blogach, mającej ogromny potencjał konwersji. Jeśli ktoś czyta Twoją recenzję filmu albo książki – w większości przypadków trafił tu właśnie dlatego, że poszukuje takiego przedmiotu i zastanawia się nad kupnem, ale nie jest do końca pewny, czy będzie to trafny wybór. Dlatego link pod koniec takiego tekstu lub nawet widget z linkami do tego samego produktu w paru sklepach to bardzo fajny sposób na zarobienie. W tym wypadku to reklama mocno osadzona w kontekście – czytelnik zainteresowany Twoim tekstem najprawdopodobniej będzie szukał tego produktu w następnej kolejności w Google. A tak, od razu przekierowujesz go do sklepu.

Ważne, żeby Twoja recenzja nie odstawała od reszty treści na blogu (to dotyczy też wszystkich pomysłów poniżej). Na co dzień piszesz o gotowaniu? Jeśli nagle opublikujesz recenzję o profesjonalnym sprzęcie narciarskim albo modzie męskiej możesz spotkać się ze sporym zdziwieniem swoich czytelników, a konwersje będą rzadsze. Lepiej trzymać się tej samej tematyki – zawsze możesz również założyć drugiego bloga, na którym będziesz pisać o czymś innym i kierować teksty do innej grupy internautów. Pamiętaj również, że Twoja recenzja będzie naprawdę rzetelna, jeśli wspomnisz nie tylko o zaletach produktu, ale także o jego minusach.

Sprawdzaj również na bieżąco to, jak Twoje wpisy radzą sobie w Google Analytics. To narzędzie oferuje dużo możliwości i gromadzi bardzo użyteczne dane. Sprawdź, które teksty klikają się najchętniej, jak dużo czasu użytkownicy spędzają na konkretnych stronach. Przy dużej liczbie wpisów będzie Ci łatwiej zauważyć, co najchętniej jest czytane na stronie i co warto zrecenzować w przyszłości.

Jeśli więc chcesz zrecenzować……możesz podpiąć linki np. z takich programów partnerskich
książkęEmpik, Matras, Virtualo.pl, Selkar.pl)
sprzęt fitness, sprzęt sportowybikesalon.pl, CentrumRowerowe.pl, CYKLOTUR, dotsport.pl, KajaSport.pl, Landersen, ABCFitness.pl
sprzęt elektroniczny, grę itd.Empik, RTV Euro AGD, Neo24.pl, NEONET, Ole,Ole!, Vobis
restauracjęGroupon,
hotel, spaTriverna, Travelist
KosmetykiI-styl.pl, Trena
gadżety erotyczne 😉SexShop112.pl
itd. 

2. Testy

Testy są równie popularne co recenzje. Szczególnie, jeśli prowadzisz bloga o tematyce sportowej albo zajmujesz się elektroniką. W afiliacji masz do wyboru programy o różnej tematyce. Jeśli piszesz o drogim sprzęcie telewizyjnym, czytelnicy będą dokonywać zakupów rzadziej, ale Twoje prowizje będą wyższe. Pamiętaj o tym przy wyborze programu partnerskiego do konkretnego wpisu.

A jeśli przy okazji testujesz rzeczy, które do tej pory nie miały zbyt wielu opinii w internecie – możesz liczyć na lepsze pozycjonowanie w wynikach Google. Dlatego jeśli masz dylemat, co przetestować i trudno Ci dokonać wyboru – sprawdź w Google i wtedy podejmij decyzję.

3. Wpisy dla początkujących

Gdy prowadzisz specjalistyczny blog na którym dzielisz się fachową wiedzą, zastanów się nad postami (a może całym cyklem?) dla osób początkujących.

Jeśli więc… …napisz post o tym……i podepnij linki np. z takich programów partnerskich
uprawiasz wspinaczkę górskąjak zacząć chodzić po górach – od treningów w domu (wspomnij o proponowanym sprzęcie fitness i dodaj linki), aż po wyprawy w góry (sprzęt górski + linki).TravelGory.pl, KajaSport.pl, Landersen, ABCFitness.pl
jeździsz na nartachjak zacząć i nie zniechęcić się oraz jak wybrać dobrze sprzętSnowShop.pl, SkiCentrum
jesteś ekspertem kulinarnymw jakich restauracjach możesz się stołować, gdy zacząłeś dietę, a musisz posilić się na mieścieGroupon
doskonale znasz się na makijażunapisz post o tym, jakie są najczęstsze błędy nowicjusza-makijażystyI-styl.pl, Trena
itd.  

4. Listy na czasie

Oglądasz trwającą właśnie Letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio? Wykorzystaj to! Warto pisać o tym, co właśnie w tej chwili najbardziej interesuje internautów.

Jeśli aktywnie uprawiasz sport, poszukaj programów partnerskich ze sklepami sportowymi. Wybierz gadżety i stroje z motywami polskiej reprezentacji i barwami narodowymi. Napisz, jakie dyscypliny interesują Cię najbardziej, kto z Polaków ma szansę na medal. Grunt to innowacyjność i bycie na bieżąco.

Znowu wszyscy ekscytują się „Grą o Tron”? Napisz swoje autorskie przemyślenia na ten temat – wklej odpowiednie linki afiliacyjne do polecanych przez siebie książek w podobnym klimacie, do oryginalnych książek, DVD i gadżetów z tej serii.

PRO TIP:   Do śledzenia tego, co jest na topie w sieci bardzo pomoże Ci bezpłatne narzędzie Google Trends.

Rys. Strona główna Google Trends i najpopularniejsze wyszukiwania (screen z 8 sierpnia)

5. Wpisy bardziej osobiste 

Zgromadziłeś już liczne rzesze czytelników i blogujesz od miesięcy/lat? Masz dużą bazę powracających fanów, którzy angażują się w komentarzach i mediach społecznościowych? Z chęcią poznają Cię jeszcze lepiej. Dlatego warto co jakiś czas publikować wpisy „osobiste”.

To świetny pomysł dla blogów poświęconych kulturze – możesz przykładowo opisać „jak zaczęła się moja przygoda z książkami?” i podać linki afiliacyjne do zakupu Twoich ukochanych książek z dzieciństwa w jednej z internetowych księgarni.

6. Wpisy „sezonowe” 

Takie sezonowe wpisy możesz tworzyć właściwie o każdej porze roku i na każdego bloga.

Zbliża się zima i za oknem już pierwsze przymrozki? Napisz o tym, jak chronić swój telefon i laptop przed zimnem i martwymi pikselami – nie zapomnij dodać przy okazji odnośników do futerałów na telefony i toreb.

Jeśli piszesz o modzie – latem zamieść wpis o najważniejszych dodatkach na plażę albo nowych trendach w dziale kostiumów kąpielowych. Możliwości jest naprawdę dużo, a inspirację znajdziesz u wydawców premium – czyli w najpopularniejszych serwisach tematycznych i w magazynach drukowanych. Ich redakcje są wyspecjalizowane w tworzeniu contentu, który będzie zarabiał! Pamiętaj jednak o tym, by Twoje opracowanie, zestawienie pozostało w pełni autorskie, miało „Twój sznyt”.

Jak zacząć zarabiać na blogu – przykład postu z fan page’a
Rys. Przykład postu z fan page’a Stylizacje Inspiracje z autorską stylizacją
(link jest linkiem afiliacyjnym i przekierowuje do kategorii z botkami na popularnym sklepie modowym)

7. Poradniki 

Kto z nas nie lubi od czasu do czasu przeczytać poradnika? No właśnie! Napisz o tym, jak spakować się na wakacje w małą torbę i przy okazji daj link do miejsca, z najlepszymi cenowo ofertami wyjazdów albo poręcznymi walizkami.

Możesz też stworzyć poradnik na temat tego, jak oszczędzać – zarobki na blogach poświęconym finansom i oszczędnością oferują wysokie stawki prowizji i można na tym zarobić duże pieniądze. W takim przypadku bardzo ważna jest merytoryka tekstów i umiejętność kreowania się na eksperta w danej dziedzinie – twoi czytelnicy muszą Ci zaufać, zanim wykupią polecaną przez Ciebie lokatę.

O czym pisać bloga – poradniki
Rys. Przykładem bloga, na którym znajdziecie liczne poradniki jest Biznesoweinfo.pl. Autorka pisze na nim o freelancingu i zarabianiu na blogu, a nasz wywiad z nią przeczytacie tutaj.

Jeśli prowadzisz blog o tematyce wnętrzarskiej albo ogrodnictwie – zrób samouczek pokazujący, jak wykonać coś krok po kroku. Możesz się zastanowić nad zilustrowaniem tego zdjęciami albo dodatkowym filmikiem. Coraz więcej contentu w internecie to właśnie video, więc wykorzystaj okazję. Algorytm Facebooka o wiele przychylniej patrzy na tego typu materiały i oferuje większe zasięgi niż w przypadku zdjęć lub linków, co zapewni Ci większy ruch z sociali na stronie. Kombinacja tekstu i video to świetne rozwiązanie, link afiliacyjny możesz wpleść i do tekstu, i do opisu filmu na serwisie, na którym go umieścisz. Takie multimedialne uatrakcyjnienie treści, które tworzysz, z pewnością spodoba się Twoim fanom.

8. Checklisty/niezbędniki

Każdemu zdarzy się czasem przegapić coś, co jest bardzo przydatne i wszyscy z tego korzystają, a wcześniej nie mieliśmy o tym pojęcia. I właśnie dlatego powstają listy przydatnych rzeczy. Możesz umieścić więc taką listę narzędzi lub przedmiotów, które przydadzą się Twoim czytelnikom w podróży, w codziennej pracy albo hobby.

Znasz jakieś ciekawe narzędzia i przedmioty, które są potrzebne w pracy freelancera? Może porcja absolutnie niezbędnych lektur branżowych? Albo dla sportowca ubiór i gadżety – konieczne dla danej dyscypliny? Taka lista z opisami, screenami i omówieniem każdej rzeczy może być potężnym źródłem ruchu na Twoim blogu.

Jeśli więc na blogu piszesz o… …zrób np. checklistę……i poszukaj tych produktów np. tutaj:
podróżach i aktywnym spędzaniu czasu10 rzeczy, bez których nie przeżyjesz w dżungli amazońskiej   5 narzędzi, które musisz mieć ze sobą podczas wyprawy rowerowej 10 rzeczy, które musisz zabrać pod namiotKajaSport.pl, Landersen, ABCFitness.pl
kuchni5 składników, dzięki którym w 5 minut przygotujesz się na niespodziewaną wizytębdsklep.pl
zarządzaniu7 książek, które powinien znać początkujący managerHelion, Matras, Muza S.A., selkar.pl, TaniaKsiazka.pl, Virtualo.pl

9. Autorskie zestawienia 

Jeśli zajmujesz się modą to wiesz, jak ważne jest pierwsze wrażenie. A składają się na to wszystkie elementy ubioru. Dlatego świetnym pomysłem jest przygotowanie całych zestawów – czy to kolorystycznych, czy też na konkretną okazję (ślub znajomego, wyjazd nad morze). Przy oferowaniu czytelnikom takich gotowych rozwiązań umieść linki partnerskie do ubrań, o których piszesz.

PRO TIP:   Przy blogu modowym i zestawach bardzo ważne są również zdjęcia – potencjalny klient musi zobaczyć, jak wygląda dany produkt. Warto poznać przydatne, darmowe narzędzia do pracy nad grafikami: do tworzenia, kadrowania i bardziej zaawansowanej edycji. Jednym z takich narzędzi jest Canva. To prawdziwy kombajn graficzny, w którym stworzysz kolaż, wpis graficzny na Facebooka albo zaproszenie. Możesz też sprawdzić narzędzie do edycji grafik online PIXLR.

Rys. Screen z narzędzia Canva – prezentacja przykładowych typów projektów

10. Wpisy o swoim stanowisku pracy

Wcześniej pisałam o tym, że warto umieszczać osobiste rankingi – ulubionych książek, filmów. Kolejną ciekawą opcją są zdjęcia stanowiska pracy/rozrywki. Jeśli prowadzisz blog o grach i nowych technologiach – zrób zdjęcie swojego stanowiska pracy (komputera, dodatkowych gadżetów) i opisz sprzęt, z którego korzystasz. Może bardzo lubisz swoją klawiaturę i jesteś z niej zadowolony? Napisz parę zdań o swoich wrażeniach z codziennego użytku i nie zapomnij dodać linku afiliacyjnego do miejsca, gdzie czytelnik kupi ją online. A może masz swoje ulubione słuchawki, z którymi nigdy się nie rozstajesz podczas oglądania filmów lub słuchania muzyki? Zrób to samo!

PRO TIP:   Zdjęcia nie muszą być idealnej jakości (czasem nawet słabsza jakość wygląda bardziej autentycznie), chociaż im są lepsze, tym bardziej wpływa to na Twój wizerunek jako blogera. Do obróbki możesz skorzystać ze wspomnianych wcześniej edytorów online albo wrzucić je na Instagrama – aplikacja ma podstawowy edytor i liczne filtry.

11. Relacja z eventu lub podróży

Podróże i udział w hobbystycznych eventach bardzo rzadko kojarzą się czytelnikom z reklamą. A możliwości zarabiania na takich wpisach jest dużo: ciekawe wyjazdy, sprzęt sportowy – możesz dodać linki pod swoimi zdjęciami: byłeś na wycieczce rowerowej? Zrób zdjęcie, na którym jest Twój rower, i dodaj w opisie pod zdjęciem link do tego modelu. Nie zapomnij napisać parę zdań o tym, jakie masz wrażenia po długiej jeździe. To cenne informacje i mogą pomóc osobie w decyzji o zakupie podobnego roweru. Ważne, żebyś cały czas testował, gdzie linki sprawdzają się najlepiej – pod zdjęciami, a może w samym tekście? To wszystko zależy od specyfiki tego, o czym piszesz i jak wygląda Twoja strona.

Przykład takiego zdjęcia z opisem poniżej

Udało się! Przeżyłam tak długą wyprawę i mój rower (link afiliacyjny) nadal żyje!

Jeśli w ramach umowy partnerskiej nie ma takiego obostrzenia, warto skrócić link afiliacyjny. Ciekawym rozwiązaniem jest wtyczka do WordPressa Easy Affiliate Links, która pozwoli Ci skracać linki i łatwiej nimi zarządzać.

12. Lista życzeń

Listy życzeń nie bez powodu są obecne w większości najlepszych sklepów zakupowych – jeśli użytkownik nie dokona teraz zakupu, a dana rzecz mu się podoba – może wrzucić to na swoją listę zakupową i wrócić do tego później. To też idealny materiał na wpis, który przy okazji będzie na siebie zarabiał.

Zastanów się, czego ma dotyczyć lista i jakie masz możliwości programów partnerskich, które będą pasowały zarówno do niej, jak i do tematyki bloga.

Pomysłów na listy życzeń może być wiele:

Wszystko zależy od tego, o czym z reguły piszesz. Nie każdy produkt musi mieć link afiliacyjny, liczy się jakość, a nie ilość. Osoba odwiedzająca Twoją stronę i tak nie kupi czegoś, co jej się nie spodoba. Nawet, jeśli napiszesz o tym 10 razy i dodasz mnóstwo linków i banerów.

13. Poradniki prezentowe

Kupowanie dobrych prezentów, które spodobają się obdarowanemu to prawdziwa sztuka. Dlatego wiele osób szuka inspiracji w internecie. Takie poradniki idealnie sprawdzają się w okresie świątecznym – znowu ucz się z wydawców premium – drukowane magazyny kolorowe zawsze wtedy mają taką dedykowaną sekcję, najpopularniejsze portale lifestylowe również!

Programy partnerskie z dobrymi materiałami na prezenty oferują między innymi:

Wpis powinien mieć chwytliwy tytuł i być zoptymalizowanym pod kątem SEO – możesz liczyć na spory ruch z Google.

14. Śledź promocje i pisz o tych najciekawszych

Dlaczego aż tyle osób śledzi blogi finansowe takich osób jak Michał Szafrański i jego blog jakoszczedzacpieniadze.pl? Ponieważ jego rady i informacje o ciekawych promocjach są naprawdę wartościowe. Sprawdź w jednym z jego archiwalnych wpisów, gdzie poleca lokatę: http://jakoszczedzacpieniadze.pl/lokata-na-start-premia-i-iphone-6. Zwróć uwagę, że we wpisie jasno uprzedza, że wszelkie linki odsyłające do oferty działają w ramach afiliacji i jeśli ktoś dokona przez nie zakupu – autor otrzyma za sprzedaż prowizję. I większość userów nie ma problemów z takim wynagrodzeniem za bardzo merytoryczny i użyteczny wpis.

O czym pisać na blogu – jak oszczędzać pieniądze
Rys. Strona główna bloga Jak oszczędzać pieniądze Michała Szafrańskiego

O promocjach można informować tak naprawdę w każdej branży, nie tylko finansowej: możesz pisać o świetnych okazjach na wycieczki i wspomnieć, że też tam byłeś (odwołaj się do poprzednich wpisów na ten temat, jeśli takie napisałeś – linki wewnętrzne potrafią zdziałać cuda).

Napisz o ciekawych wyprzedażach lub promocjach w wybranym sklepie online działającym w afiliacji. Wybierz te kreacje, które Twoim zdaniem są najciekawsze i pokaż ich zdjęcia. Nie zapomnij oczywiście o linkach do produktów.

PRO TIP:   Do śledzenia ciekawych promocji i ulubionych marek możesz skorzystać z bezpłatnego narzędzia Google Alerts. Możesz ustawić alerty na konkretne marki, imiona i nazwiska bądź też inne hasła kluczowe. Narzędzie ma dość duże możliwości konfiguracji i pozwoli Ci wybrać źródła monitoringu, jak często chcesz otrzymywać powiadomienia i w jakiej formie.
Google Alerts – o czym pisać na blogu
Rys. Przykład ustawienia Google Alerts na informacje o promocjach nart marki Fischer

15. Luźne i/lub śmieszne wpisy

Pasują właściwie do każdego bloga, ale w zależności od jego tematyki, powinieneś pisać o czymś innym.

Jeśli więc na blogu piszesz o… …możesz np. napisać z przymrużeniem oka tekst……i poszukać tych produktów np. tutaj:
modzie10 stylizacji inspirowanych moimi ulubionymi postaciami filmowymiDiverse, Domodi.pl, FEMESTAGE, koszulkowo.com, Landersen, Mostrami.pl, Officeshoes, Patrizia Aryton, Sarenza.pl, SHOWROOM, Wólczanka, Vistula
sporcieGadżety, o których marzy każdy miłośnik jazdy na rowerze, ale jeszcze o tym nie wiebikesalon.pl, CentrumRowerowe.pl, CYKLOTUR
książkach10 książek, które skończą nieliczni, ale Tobie może się udać!Matras, Muza S.A., selkar.pl, TaniaKsiazka.pl, Virtualo.pl

Pamiętaj, że takie wpisy mają też większy potencjał viralowy.

16. Miesięczne i roczne podsumowania

Każdy powód jest dobry do zrobienia zestawienia, ale o czym pisać na blogu i kiedy?  Koniec roku to idealny czas na robienie podsumowań.

Jeśli w danym okresie przeczytałeś dużo książek – podziel się tą wiedzą ze swoimi czytelnikami. Zrób listę tych lektur, które podobały Ci się najbardziej i napisz dlaczego.

Do takiego wpisu możesz dołączyć nie tylko pojedyncze linki, ale i specjalne widgety agregujące więcej ofert danego produktu na różnych stronach. Coraz więcej sieci afiliacyjnych oferuje tego typu rozwiązania.

17. FAQ lub Q&A

Jeśli Twoi czytelnicy często piszą do Ciebie z pytaniami, prośbą o poradę, dopytują, jakich produktów / jakiego sprzętu używasz, zbierz te pytania i opublikuj odpowiedzi. Pamiętaj o merytorycznym uzasadnieniu i rzetelnym wskazywaniu zarówno zalet, jak i wad proponowanych przez siebie rozwiązań. Odpowiedni link możesz również wpiąć, odpowiadając w komentarzu na pytanie, które zostało zadane właśnie w ten sposób – tworząc jednak osobny artykuł na ten temat, zyskujesz więcej (dodatkowy pełnowartościowy wpis, content pod SEO itd.).

Taki tekst może składać się z często zadawanych pytań (FAQ) lub po prostu zebranych, zadawanych ad hoc przez userów pytań i odpowiedzi (Q&A).

O czym pisać na blogu – Lewadowska

Rys. Anna Lewandowska na swoim blogu otrzymuje sporo zapytań od czytelniczek. A co gdy Ciebie czytelnik poprosi o radę? Wykorzystaj to. „Pomysł na buraki?” Nic prostszego. Skomponuj listę zakupów np. w ramach programu partnerskiego bdsklep.pl, gdzie dasz listę produktów na superzdrowy, bezcukrowy i bezglutenowy buraczano-czekoladowy pudding (ciemne kakao wedlowskie + nasiona chia + miód wielokwiatowy bio + pieczony burak). Uzasadnij, dlaczego akurat te produkty polecasz i dlaczego akurat w tym sklepie.

18. Słownik / Alfabet

To jest kolejna odsłona wpisów objaśniających – jeśli w tematyce, w której się obracasz, są pojęcia, zagadnienia, które wymagają wyklarowania albo warte są osobnych opracowań, śmiało opisz je. Słownik-alfabet zapewni Ci regularny content – dzięki temu zbudujesz powracające audytorium.

Jeśli więc piszesz o modzie… …Twój alfabet może składać się z……a odpowiednie produkty możesz podpiąć np. z takich programów partnerskich
modzie„M jak Mała czarna”, „P jak Perły” oraz „S jak Stanik”Domodi.plW.Kruk
podróżach„W jak walizka”,  „P jak Plecak”, „P jak Powerbank”, „L jak latarka”, „N jak Namiot”, „H jak Hotel”, „G jak Góry”, „P jak Promocje”Booking.com, dotsport.pl, KajaSport.pl, Kuptravel.pl, Travelplanet.pl, TravelistTriverna
kuchni„K jak Kasza”, „R jak Ryż”, „H jak Herbata” itd. – w takich wpisach możesz pisać, dlaczego wybierasz produkt danej marki („ze względu na sposób przyrządzania, wartości odżywcze, konsystencję itd.”)Smaczna herbatabdsklep.pl
książkach„K jak kryminał”, „A jak autobiografie” aaaaalbo w inną stronę „K jak Kindle”, „A jak audiobook”Empik, Ebookpoint, Helion, koszulkowo.com, Matras, Muza S.A., selkar.pl, TaniaKsiazka.pl, Virtualo.pl,

Ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

ŚCIĄGAWKA: Przykładowe programy partnerskie dla konkretnej tematyki bloga:

Tematyka blogaPrzykładowe programy partnerskie
modowyDiverse, Domodi.pl, FEMESTAGE, koszulkowo.com, Landersen, Mostrami.pl, Officeshoes, Patrizia Aryton, Sarenza.pl, SHOWROOM, Wólczanka, Vistula
biżuteriaKolczykarnia, Mintydot, Trena, W.Kruk
podróżniczyBooking.com, dotsport.pl, KajaSport.pl, Kuptravel.pl, Travelplanet.pl, TravelistTriverna
sportabcfitness, AliExpress, bikesalon.pl, CentrumRowerowe.pl, CYKLOTUR, dotsport.pl, KajaSport.pl, Landersen
książkiEmpik, Ebookpoint, Helion, koszulkowo.com, Matras, Muza S.A., selkar.pl, TaniaKsiazka.pl, Virtualo.pl
filmyEmpik, koszulkowo.com
elektronika i gryAliExpress, Empik, RTV Euro AGD, Neo24.pl, NEONET, Ole,Ole!, Vobis
zdrowie i urodabdsklep.pl, iStyl, NeoNail
kulinariabdsklep.pl, Smaczna herbata
dzieci i macierzyństwo5.10.15, bdsklep.pl, Endo, koszulkowo.com
finanseAlior, Amronet, Raiffeisen Polbank, TransferGO
gadżety i prezentyChocolissimo, ePrezenty, Ministerstwo Gadżetów, SuperPrezenty.pl, WyjatkowyPrezent.pl,
dom & design4home, AliExpress, Black Red White, Decomania.pl, Designersko.pl, Empik, Kratki, Nexterio.pl,
Rys. Tabelka z programami partnerskimi dostępnymi w sieci SalesMedia na dzień 11.08.2016

Zarabianie w programach partnerskich to forma monetyzacji bloga, która może przynieść Ci długotrwałe zarobki – w końcu post jest czytany nie tylko w dniu publikacji, ale i później. Wpinanie linków w treść zaś jest o wiele bardziej skuteczne niż rozmieszczanie banerów, które często są blokowane przez „adblockery”. Bądź kreatywny i dostarczaj swoim czytelnikom wartościowy content.

Cube Group

Cube Group

Agencja digital

Tekst został przygotowany przez ekspertów z zespołu Cube Group, agencji digital, w której łączymy strategie digital marketingowe, SEM, SEO, social, content, performance, analitykę, kreację i technologię. Zespół Cube Group na co dzień pracuje dla takich marek jak m.in. mBank, Vectra, Credit Agricole, Innogy i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (Effie, MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Performance Marketing Diamonds, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery).