Performance360.pl to jedyny w Polsce, kompleksowy przewodnik po performance marketingu, tworzony przez marketerów dla marketerów. Teksty, poradniki, case studies i wywiady – opracowane przez praktyków największej polskiej agencji performance marketingowej. Naszą specjalizacją jest właśnie performance marketing 360°, czyli strategia marketingowa silnie nastawiona na realizację celów biznesowych i generowanie efektów w postaci sprzedaży, leadów itd. To jest nasza przewaga!
Współczesny marketer często musi odpierać zarzuty, że jego dział generuje koszty i etaty. Jak się obronić przed taką opinią? Faktycznie i mierzalnie realizując cele biznesowe. A to jest możliwe tylko dzięki przyjęciu pełnowymiarowej strategii efektywnościowej, czyli performance marketingu 360°.
Zobacz, kto dla nas pisze i od kogo dowiesz się, jak skutecznie realizować cele biznesowe Twoje firmy!

Marcin Michalski
Członek Zarządu w Cube Group. Ekspert od strategii sprzedaży online oraz rynku reklamy internetowej – autor wielu komentarzy i artykułów w mediach branżowych, autor efektywnych kampanii dostrzeżonych przez branżę (2*Srebrny Efekton, nominacja Golden Arrow) oraz współautor książki „E-commerce Manager”. Wykładowca performance marketingu na studiach podyplomowych na Uczelni Łazarskiego, prelegent na konferencjach, m.in. „Rewolucja w komunikacji” (Agora), „Profesjonalista w E-handlu” (Fundacja Polak 2.0), „Internet Standard”, E-commerce Standard.

Artur Skowron
SEM specialist miał pod swoją opieką największe firmy e-commerce z branży AGD-RTV, perfum oraz fashion. Posiada certyfikaty z Google AdWords, Google Analytics i Google Shopping. Jest fanem e-commerce – na bieżąco śledzi wszelkie nowinki związane z tą tematyką.

Adam Matwijczyk
Z branżą performance związany od ponad 6 lat. Zarządza zespołem odpowiedzialnym za kontakty z dużymi domami mediowymi i agencjami. Prowadził kampanie efektywnościowe między innymi dla takich marek jak: Allegro, BMW, Heineken, Żywiec, Dębica oraz Learning Systems Poland. Posiada certyfikat DoubleClick Manager.

Anna Gromańska
Publishing & Innovations Director w dziale Publishing & Innovations Cube Group. Odpowiada za rozwój relacji z wydawcami działającymi w ramach marek NetSales, SalesMedia oraz MailSales. Ma ponad 6-letnie doświadczenie w performance marketingu, poparte współpracą z takimi markami jak m.in. Wittchen, Monnari, Lilou, Crocs, Plus, Provident Polska, Trivago, Tripsta, Millennium Hotels i więcej.

Anna Radosiewicz
Specjalistka w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram): przygotowywała i realizowała strategie social mediowe m.in. dla takich klientów jak A+E Networks Poland i Euronet, współpromowała serial „Wikingowie”. W Cube Group zajmowała się realizacją działań z zakresu PR, komunikacji wewnętrznej oraz marketingowej dla agencji i jej marek. Jest fanką nowych mediów, technologii i gier. Wcześniej pisała m.in dla portalu Gildia.pl oraz czasopisma „CD-Action”.

Bartosz Kowalczyk
Na stanowisku Managing Director w SalesMedia, sieci dedykowanej e-commerce’om, należącej do agencji Cube Group zajmował się strategią, wdrażaniem i optymalizacją kampanii performance dla największych e-sklepów, jak Empik.com, Media Markt, 5.10.15., Tchibo, Auchan, RTV Euro AGD, Vistula, Home.pl, Saturn i więcej. Bartosz odpowiadał za koordynację wszelkich działań związanych z dynamicznym rozwojem marki, która w 2015 roku przekroczyła liczbę 600 tysięcy wygenerowanych transakcji sprzedaży dla klientów, zaliczyła 50% wzrost przychodów w porównaniu do 2014 roku oraz zdobyła wyróżnienie w konkursie Ekomersy w kategorii Produkt wspierający generowanie sprzedaży.
Ze spółką Cube Group Bartosz związany był od 2012 r., gdzie w ramach sieci NetSales odpowiadał za obsługę najbardziej wymagających klientów. Rozwojem SalesMedia zajmował się od 2013 r.

Emilia Radecka
Junior Project Manager w agencji SEMTEC. Od 5 lat zawodowo związana z marketingiem internetowym. Doświadczenie zdobywała w krakowskiej agencji interaktywnej Veneo. Pierwsze kroki stawiała jako copywriter, następnie specjalista SEO. Obecnie jako project manager realizuje strategie content marketingowe. Współpracowała m.in. z takimi klientami jak: Allianz, Aviva, Unity Line, Media Regionalne, Sadolin, Nobiles, Ole Ole. Pasjonatka nowinek i trendów związanych z marketingiem treści. Hobbystycznie zgłębia tajniki e-commerce, prowadząc sklep internetowy z własnym rękodziełem. Absolwentka filologii polskiej i public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Joanna Cudna
Account Manager w sieci reklamowej NetSales & MailSales, należących do Cube Group. Odpowiada za kontakt z klientami bezpośrednimi, a także planowanie, koordynację i optymalizację kampanii display’owych oraz mailingowych. Realizuje kampanie m.in. dla takich firm jak innogy, InviMed oraz Manutan. Interesuje się dynamicznie zmieniającymi trendami w marketingu internetowym oraz kreatywnymi metodami nieinwazyjnego oraz skutecznego dotarcia do odbiorców.

Joanna Królik
Head of Agency Operations – zarządza Działem Agencyjnym w Cube Group, gdzie ma pod sobą zespół odpowiedzialny za kontakty z dużymi domami mediowymi i agencjami. W ramach współpracy agencyjnej opiekuje się także markami NetSales, SalesMedia i MailSales należącymi do Cube Group. Prowadzi kampanie efektywnościowe między innymi dla takich Klientów jak: Reebok, McDonald’s, L’Oreal, Nivea, Renault, 19. Dzielnica, Pracuj.pl, Wonga.com oraz Nestle.
Posiada certyfikat DoubleClick Manager. Absolwentka kierunku Zarządzanie ze specjalizacją w Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

Kamil Łopaciński
SEM Team Leader w Cube Group. Koordynuje pracę zespołu prowadzącego kampanie zwiększające sprzedaż lub pozyskujące leady dla największych firm z branż: e-commerce, technologii cyfrowej, grzewczej i motoryzacyjnej. Odpowiedzialny za rozwój wiedzy z zakresu technologii. Pracował dla takich klientów jak m.in. Empik, 51015, UPC, Euroflorist, Empik School, Speak Up. Posiada certyfikaty Google (AdWords, Analytics, Mobile, Shopping, reklamy wideo, DoubleClick Search oraz DoubleClick Manager). W Cube Group od września 2012 roku. Absolwent administracji na Politechnice Warszawskiej.

Kamila Majcher
Managing Director NetSales & MailSales. Zarządza dwukrotnie nagrodzoną Srebrnym Efektonem siecią reklamową performance NetSales oraz agencją e-mail marketingową MailSales, z największą siecią mailingową skupiającą ponad 700 baz mailingowych o łącznym potencjale blisko 1 mld kont e-mail na całym świecie. Prelegentka m.in. na konferencjach E-commerce Pro i IAB, komentatorka m.in. „Media i Marketing Polska” oraz Interaktywnie.com, autorka artykułów m.in. dla „Online Marketing Polska”, „Marketer+” itd. W branży od 2010 roku, wcześniej pracowała w Agorze.

Katarzyna Palka
Była Junior Marketing Specialist w SEMSTORM International Sp. z o.o, gdzie odpowiadała za realizację działań z zakresu content marketingu. Posiada kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu, redagowaniu i korekcie treści zarówno tych informacyjnych, jak i marketingowych.

Klaudia Hernik
Media Manager w dziale Kienta Bezpośredniego w Cube Group. Odpowiada za kontakt z klientami bezpośrednimi oraz rozwój oferty mobilnej w Cube Group. Obecnie prowadzi między innymi kampanie efektywnościowe dla takich marek jak: RWE, Raiffeisen Polbank, First Data Polcard oraz Tchibo. Posiada certyfikat DoubleClick Manager.

Łukasz Dębiec
SEM Team Leader w Cube Group. W branży SEM pracuje od sześciu lat, a w samym Cube Group – ponad 4 lata. Realizował projekty dla takich firm jak RWE innogy, PGNiG, Crédit Agricole oraz Polpharmy. Pasjonat RTB i programmatic, posiada certyfikaty Google Partners oraz DoubleClick. Prywatnie jest miłośnikiem psychologii, górskich wędrówek, muzyki i tańców karaibskich.

Marcin Skwarek
Marcin Skwarek – certyfikowany SEM Specialist w Cube Group. Planuje, wdraża i analizuje strategie marketingowe w Google AdWords na Facebooku oraz LinkedInie. Wcześniej pracował dla Google, a arierę zaczynał jako dziennikarz – współpracował z Polskim Radiem RDC oraz TVP Sport. Prywatnie fan biegania i aktywny uczestnik licznych imprez sportowych.

Maciej Dobkowicz
Senior SEO Account Manager w agencji SEMTEC. Zajmuje się kompleksowym prowadzeniem kampanii SEO, w tym koordynacją działań zespołu oraz wsparciem merytorycznym dla klientów. Jest także odpowiedzialny za realizację działań z zakresu content marketingu dla SEMTEC. Z branżą SEO związany od 2010 r., posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie audytów i optymalizacji SEO stron i sklepów internetowych. Specjalistyczne artykuły jego autorstwa publikowane były w takich serwisach jak eGospodarka, Antyweb, NowyMarketing czy Online Marketing Polska.

Michał Gąś
Head of Programmatic w Cube Group, certyfikowany profesjonalista DIMAQ. Wcześniej przez 8 lat pracował w domu mediowym OMD jako Digital Manager. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu strategii, a wśród obsługiwanych przez niego klientów znajdują się m.in. McDonald’s, Grupa Żywiec, UPC oraz Provident (Hapipożyczki). Ukończył socjologię i stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim.

Michał Sienko
Trading Manager w dziale Programmatic, do niedawna także współodpowiedzialny za kierowanie zespołem specjalistów sieci NetSales oraz agencji mailingowej MailSales, należących do Cube Group. Koordynuje nowe projekty realizowane w NetSales i MailSales oraz odpowiada za rozwój technologiczny tych marek. Wspiera Team Leaderów oraz Accountów w działaniach marketingowych i strategicznych dla kluczowych klientów. Z branżą performance związany od ponad 6 lat. W NetSales odpowiedzialny m.in. za kampanię Orange, która zdobyła nagrodę Silver Efekton 2011. Realizował również kampanie dla takich klientów jak Nexterio.pl, Avans.pl, Wonga.com, Microsoft, MasterCard, PKO BP, Link 4, KRD, BZ WBK czy Getin Bank.

Ewa Bender
Digital Strategy Manager w Cube Group. Posiada certyfikat Digital Strategy and Planning Digital Marketing Institute, tworzy i kieruje działem Strategii. Z branżą internetową związana od 2013 roku. Ma doświadczenie jako analityk oraz account, ale to działania strategiczne są jej najlepszym polem ekspertyzy. Ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej z tytułem magistra kulturoznawstwa, absolwentka kursu Strategia Komunikacji Marki w Szkole Mistrzów Reklamy.

Milena Majchrzak
Dyrektor Zarządzająca SEMSTORM. Z branżą interaktywną związana od 9 lat. Pierwsze kroki stawiała, tworząc portale i strony internetowe. Od 2010 roku zajmuje się analityką internetową. Ma doświadczenie w pracy z Google Analytics i Adobe Analytics. Prowadziła wdrożenia, prelekcje i szkolenia dla polskich oraz zagranicznych klientów korporacyjnych. W SEMSTORM od początku jego istnienia odpowiedzialna jest za zarządzanie operacyjne, rozwój narzędzia i edukację rynku. Prywatnie miłośniczka astronomii, mitologii i gier komputerowych.

Nina Majkowska
Account Manager w sieci reklamowej NetSales i agencji marketingowej MailSales, będących częścią Cube Group. Realizuje kampanie efektywnościowe dla agencji reklamowych i domów mediowych. Pracuje dla takich marek jak Orange, INEA, Telepizza i inne. W 2015 roku zdobyła tytuł magistra z psychologii, a w 2013 magistra ze specjalnością media i popkultura.

Paweł Jastrzębski
SEM Specialist w Cube Group odpowiedzialny za planowanie, obsługę i optymalizację kampanii dla klientów działu SEM. Specjalizuje się w kampaniach displayowych. Realizował kampanie zwiększające świadomość marki lub pozyskujące leady m.in. dla Dulux, Polferries oraz Polpharma. Posiada certyfikaty Google: AdWords, Analytics, Mobile, Shopping, reklama wideo.

Paweł Ważyński
Head of SEM & Social w Cube Group, AdWords Trainer. Z SEM (m.in. Google, Bing, rosyjski Yandex) oraz social ads (m.in. YouTube, Facebook, Twitter) ma do czynienia od 2008 roku. Koordynował kilkaset kampanii sprzedażowych lub pozyskujących leady dla największych klientów polskich i zagranicznych: PLL LOT (50+ rynków), AVIVA, Provident, Media Markt, Credit Agricole, LIDL, Polpharma, UPC Polska. Ekspert w wielu publikacjach, m.in. „Gazety Wyborczej” i Google’a „Wyszukiwarka klientów. Google Adwords – przewodnik dla szefów”, prelegent na eventach branżowych, m.in. E-commerce Pro, Bądź modny w internecie, Go Global i więcej.

Piotr Juszczuk
SEM & Social Specialist. Pracował dla takich klientów jak: Santander Consumer Bank, NBP, Żabka czy Promedica. Przygotowuje skuteczne strategie i realizuje kampanie nie tylko w sieciach społecznościowych jak Facebook czy LinkedIn, ale także w całym ekosystemie reklamowym Google (Search, GDN, YouTube). Posiada certyfikaty: Google Adwords Qualified Individual, Google Analytics Individual Qualification i YouTube.

Piotr Szpunar
Senior Account Manager w firmie Cube Group. Posiada 6 lat doświadczenia w branży e-commerce na szczeblu rozwoju sklepów internetowych, analizy i kontroli projektów oraz wdrażaniu nowych systemów. Przygotowuje plany i strategie działań marketingowych. Od roku rozwija programy afiliacyjne dla takich Klientów jak EMPIK, Virtualo czy Mango. Posiada certyfikaty Google Analytics oraz Google Adwords.

Wojciech Starzewski
Zaczynał jako Account Manager w MailSales, w okresie rozwoju marki jako największej w Polsce sieci mailingowej, reprezentował sieć reklamową performance NetSales oraz agencję MailSales z kompleksową ofertą e-mail marketingową. Jako Business Development Manager odpowiadał za obsługę klientów bezpośrednich i domów mediowych oraz rozwój oferty o nowe usługi. Realizował kampanie zwiększające sprzedaż lub pozyskujące leady m.in. dla takich marek jak C&A, AXA, Rankomat.pl, VIVUS, Home Broker, Expander. Stypendysta Orange na kierunku Zarządzanie w Środowisku Wirtualnym na Akademii Leona Koźmińskiego oraz antropologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Zuzanna Jasińska
Account Manager w Cube Group. Zajmuje się planowaniem, koordynacją oraz optymalizacją kampanii mailingowych oraz displayowych. Obecnie prowadzi kampanie dla takich klientów jak Smyk, Raiffeisen Polbank, Warsaw Games Week i Vantage Development. Posiada certyfikaty Google AdWords oraz DoubleClick Bid Manager. Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika na kierunku Filologia Angielska. Interesuje się tematyką social media, w szczególności trendami na Facebooku, Instagramie oraz Snapchacie.

Małgorzata Kamińska
Affiliate Manager w dziale Publishing & Innovations w Cube Group. Odpowiada za rozwój relacji z wydawcami działającymi w ramach sieci reklamowych SalesMedia, NetSales oraz MailSales. Doświadczenie zdobywała w sieci Awin (dawniej Zanox), gdzie zajmowała się obsługą i pozyskiwaniem wydawców oraz wsparciem marketingowym działu. Pracowała także w Grupie Wirtualna Polska, gdzie wspierała departament akcji specjalnych w realizacji niestandardowych kampanii reklamowych.

Dagmara Trembicka
Junior PR & Marketing Specialist w Cube Group. Wcześniej pracowała w redakcji Wyborcza.pl, współpracowała też z portalami literackimi, m.in. Gildia.pl, Nowa Fantastyka, MoviesRoom. W Cube Group zajmuje się realizacją działań z zakresu PR, komunikacji wewnętrznej oraz marketingowej dla agencji i jej marek. Jest fanką nowych mediów, technologii i gier.

Ewelina Kwit
Senior Account Manager w Cube Group. Absolwentka zarządzania i marketingu, od 2010 roku związana z marketingiem internetowym. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii efektywnościowych dla Klientów bezpośrednich, jak również poprzez domy mediowe i agencje. Specjalizowała się w branży finansowej, aktualnie poszerza portfolio. Wśród jej zainteresowań znajdziemy, oprócz reklamy i marketingu, piłkę nożną oraz język hiszpański. Tą ostatnią pasję realizuje studiując iberystykę.
Komentarze