Z inicjatywą eventu Performance Day CEE wyszła grupa merytoryczna performance marketing działająca w ramach Izby Gospodarki Elektronicznej. Wśród prelegentów są zarówno przedstawiciele firm z Polski, jak i pozostałych rynków z obszaru Europy Środkowo-Wschodniej.
Oprócz zdobywania wiedzy na temat najnowszych trendów i technologii organizatorzy stawiają na wymianę doświadczeń i networking. Dla około 250 uczestników zostanie przygotowanych kilka stref: business area ze spokojną przestrzenią do rozmów na najwyższym szczeblu i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów; networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business dates; dwie chill zones do dyskusji w luźniejszej atmosferze; kameralna strefa expo dla firm chcących pokazać swoje produkty oraz usługi. Zwieńczeniem wieczoru będzie gala konkursu Performance Marketing Diamonds.
Konferencja odbędzie się 27 września. Więcej informacji na temat spotkania znajduje się na stronie http://performancedaycee.com/. Zapraszamy!