Influencer marketing to jedno z najgorętszych haseł ostatniego roku i zanosi się na to, że w 2018 rozwój tego trendu nie zwolni tempa. Blogosfera od ładnych kilku lat torowała sobie drogę do coraz poważniejszych budżetów reklamowych. Reklamodawcy docenili potęgę drzemiącą w rekomendacjach osób, które lubimy i cenimy, zwłaszcza kiedy poziom blokowania reklam w Polsce osiągnął prawie 40%, a klikalność tradycyjnych form reklamowych ciągnie się kilka miejsc po przecinku. „Popyt na influencera” będzie rósł. Jeśli chcesz załapać się na ten trend, koniecznie ściągnij współtworzony przez nas e-book „Bloger 360”!
Co w nim znajdziesz?
Informacje o tworzeniu treści – nie tylko ciekawych i angażujących, ale także właściwie pozycjonujących stronę, o działaniach związanych z analizowaniem ruchu na blogu, strategicznym wykorzystywaniem tych informacji, dystrybucji wpisów blogowych, a także monetyzowaniu działań blogowych. Wszystko to oparte na doświadczeniach i wiedzy.
Kto za tym stoi?
Nasz e-book został stworzony przez dwie grupy autorów. Jedna z nich to specjaliści od digital marketingu, pracujący na co dzień w agencjach i firmach pomagających realizować działania marketingowe (znajdziesz tu m.in. teksty ode mnie oraz od innych autorów z Performance360.pl, m.in. Małgorzata Kamińska, Marcin Michalski, Maciej Dobkowicz, Emilia Radecka, Paweł Jastrzębski). Bo blog, jeśli chcesz na nim zarabiać, to również produkt, który musisz w pewien sposób „sprzedać” swoim czytelnikom. Dlatego – oprócz smykałki do pisania, pomysłu na tematykę, zmysłu estetycznego i umiejętności robienia fajnych zdjęć – musisz się też przygotować od strony techniczno-biznesowej. Przed przystąpieniem do pracy nad e-bookiem zapytaliśmy grupę blogerów o to, jakie zagadnienia są dla nich najtrudniejsze i jakie tematy najciekawsze – w e-booku znajdziecie teksty odpowiadające na te potrzeby.
Druga grupa autorów to blogerzy we własnej osobie: Michał Barczak (geekwork.pl), Krzysia Bezubik (Piszę, bo chcę), Monika Bułakowska (Żurnalistka), Pau Elegancka, (5 razones by Pau Elegancka), Joanna Gołacka (Króliczek Doświadczalny), Ola Gościniak (Jestem Interaktywna), Martin Harmony (Harmony Life & Style), Aleksandra Jurczenko (@buba_and_team), Patryk Kozioł (Opiekun Bloga), Sebastian Łubik (DailyWeb), Agnieszka Skupieńska (To się opłaca!), Natalia Sochacka (MenWithBalls). Poprosiliśmy ich o komentarze do poszczególnych zagadnień. Nie mogło zabraknąć ich praktycznej perspektywy.
A na koniec wisienka na torcie, patronat nad naszym ebookiem zgodził się objąć sam Jason Hunt – niekwestionowany guru polskiej blogosfery.
Mamy nadzieję, że nasz e-book będzie dla Ciebie źródłem przydatnych informacji, które pomogą Ci wycisnąć jeszcze więcej z Twojego bloga.
Pobierz e-book „Bloger 360” na stronie http://bloger360.cubegroup.pl.
Komentarze